Masz pytanie?

POGOTOWIE KORPORACYJNE

Data:2017-07-11

 

 

Znakiem rozpoznawczym firmy SYSlink jest szybkość i rzetelność działania. Nasze przedsiębiorstwo zapewnia swoim Klientom usługi na najwyższym poziomie, w możliwie jak najkrótszym czasie. W odróżnieniu od konkurencji, nasze "pogotowie" nie tylko zajmuje się udzielaniem wsparcia osobom indywidualnym, lecz przede wszystkim świadczy profesjonalną pomoc korporacyjną.

 

Zakres naszych usług obejmuje:

  • Awaryjne uruchamianie serwerów;
  • Podmiana serwerów "na szybko, na chwilę" - bez posiadania profesjonalnego sprzętu serwerowego (na tzw. "zwykłych pecetach");
  • Odzyskiwanie zagubionych konfiguracji oraz tworzenie ich od nowa, posiadając tylko podstawowe informacje, typu: "wiem, że to działało tak, a to inaczej";
  • Modyfikację i reanimację baz danych;
  • Szybką wymianę dysków w serwerach (mniejsze na większe, większe na mniejsze);
  • Pomoc w aplikacjach typu erp dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw (np. SAGE Symfonia, INSert Subiekt, Asseco WF-MAG, Commarch Optima, itp.) - również w kontaktach z technicznym wsparciem producentów oprogramowania (jako, tzw. "tłumacz");
  • Przywracanie sieci do właściwej pracy, po awarii lub błędach konfiguracyjnych;
  • Pomoc w nagłych awariach specjalistycznego oprogramowania;
  • Zmiany w politykach bezpieczeństwa (np. w Active Directory);
  • Usuwanie problemów z serwerami pocztowymi / www oraz ich aktualizacja;
  • Pełen zakres pomocy w środowiskach zwirtualizowanych;
  • Reanimacja serwerów dedykowanych;
  • Awaryjne przełączanie pracy na tymczasowe serwery i elementy sieci;
  • Uruchamianie zapasowej lokalizacji.

 

Pogotowie działa 24h przez cały tydzień, na terenie całej Polski. Czas reakcji nie przekracza 1 doby (uwzględniając czas dojazdu).

 

W takich przypadkach cena za godzinę pracy ustalana jest indywidualnie, ale wynosi nie mniej niż 150zł + koszt dojazdu i ewentualnych części zamiennych.