Masz pytanie?

Multishop

PRODUKTY » Multishop

Data:2019-01-24

 

 

MULTISHOP to kompleksowa platforma dla profesjonalnych sprzedawców internetowych.

Nie wystarcza Ci jeden sklep - chcesz zarządzać sprzedażą wielu swoich sklepów z jednego miejsca?

Umożliwi Ci to nasza platforma e-handlu.

Jednym kliknięciem (ONE CLICK) dodasz nowy sklep.

 

Stworzona przez naszych programistów platforma to profesjonalny system sprzedażowy zintegrowany on-line z systemem finansowo-magazynowym ERP, dostawcami usług logistycznych oraz systemami elektronicznych płatności. Oprogramowanie zostało tak opracowane, aby Państwa Klienci szybko i skutecznie dotarli do Państwa oferty, a Państwo mogli sprawnie nią zarządzać.

 

E-Handel to obecnie niezwykle znacząca i dynamicznie rozwijająca się forma sprzedaży. Konkurencja w sprzedaż internetowej jest bardzo wysoka. Sam fakt posiadania sklepu internetowego to już za mało, Klient musi mieć łatwość robienia zakupów w Państwa sklepie, a Państwo muszą mieć przyjazne narzędzie pracy dla administratora sklepu.

Zaawansowany, ale przede wszystkim czytelny i intuicyjny panel w MULTISHOPIE wspomaga pracę administratora sprzedaży internetowej. Szeroka gama funkcjonalności związanych z promocjami zaprasza Klientów do zakupów właśnie w Państwa sklepie.

Każde zamówienie spada on line do Państwa systemu, więc czas realizacji jest maksymalnie skrócony. Dodatkowo o określonych godzinach system automatycznie generuje zamówienia do zintegrowanych dostawców.

Oszczędność czasu, dzięki automatyzacji procesów, to niższe koszty po Państwa stronie, ale przede wszystkich sprawny proces sprzedaży co daje Państwa Klientom najwyższą jakość obsługi, a satysfakcja i zadowolenie Klienta jest tym co zatrzyma go w Państwa sklepie.

 

Główne funkcjonalności, na które chcemy zwrócić Państwa uwagę to:

  • Moduł umożliwiający dodawanie kolejnego sklepu w ramach tego samego/nowego asortymentu z możliwością zarządzania z jednego panelu administratora (ONE CLICK)
  • Integracja z systemem ERP (on line aktualizacja stanów magazynowych i eksport zamówień do systemu ERP)
  • Zaawansowany system podziału oferty na kategorie
  • Statusy/znaczniki towarów np. nowość, bestseller
  • Moduł zaawansowanych promocji
  • Rabatowanie pierwszego zamówienia
  • Informacja o wartości zamówienia potrzebnej do skorzystania z darmowej wysyłki
  • Integracja systemu ERP z Pay’u
  • Integracja systemu ERP z dostawcami usług przesyłek m.in. Poczta Polska, In Post, Schenker
  • System newsletterów
  • System udzielania rabatów za komentarz „poleć sklep”
  • Kody rabatowe
  • Zarządzanie treścią mailingową posprzedażową
  • System opcji B2B – czyli szeroko rozwinięta kategoryzacja Klientów i przypisywanie im rabatów dla danych grup/kategorii towarowych
  • Moduł wyprzedaży
  • Import danych z hurtowni (dostawcy towarów)