Masz pytanie?

Cennik Usług

KONTAKT » Cennik Usług

Data:2022-04-14

 

 

Na wykonany serwis udziela się tzw. gwarancji "uruchomieniowej", tzn. po sprawdzeniu poprawności wykonanej usługi, nie udziela się na nią dalszej gwarancji. Wszystkie naprawy wykonywane są tylko na prawidłowo działających komputerach z niezawirusowanym systemem operacyjnym. W przeciwnym wypadku, komputer wpierw zostaje przez serwisanta doprowadzony do stanu poprawnego funkcjonowania zgodnie z głównym cennikiem serwisowym. Serwisant ma prawo odmówić wykonania usługi w przypadku nietypowej konfiguracji komputera Klienta lub innych sytuacjach uniemożliwiających zaoferowanie odpowiedniej jakości usługi, w szczególności gdy na dostarczonym przez Klienta sprzęcie znajduje się nielegalne oprogramowanie.

 

Przy złożeniu zlecenia naprawy komputera
diagnostyka sprzętu komputerowego za ZERO pln

 

 

Ceny usług dla klientów bez stałej umowy serwisowej:


Usługa Jednostkowa cena netto (za sztukę)*
Instalacja systemu Windows na Desktopie / Laptopie 250 PLN
Instalacja systemu Linux na Desktopie / Laptopie 350 PLN
Instalacja systemu Windows na Serwerze Fizycznym / Wirtualnym od 400 PLN
Usługi serwerowe (naprawa / konfiguracja) wycena indywidualna
(min. 1000 PLN)
Instalacja systemu Linux na Serwerze Fizycznym / Wirtualnym od 500 PLN
Instalacja oprogramowania (pakiet biurowy / graficzny / muzyczny / gry itp.)   stawka, jak za godzinę pracy
Odwirusowywanie / optymalizacja / czyszczenie komputera 250 PLN
Instalacja drukarki sieciowej / dysku sieciowego / innego urządzenia stawka, jak za godzinę pracy
Modernizacja komputera 250 PLN
+ koszt części
+ koszt ponownej instalacji systemu
Konfiguracja Routera / Switcha / Access Pointa / Firewalla 500 PLN
urządzenia UTM - od 1500 PLN
Projektowanie i budowanie sieci LAN, WiFi 150 PLN / punkt
+ koszt materiałów i urządzeń
Pierwsza rozpoczęta godzina pracy u klienta w siedzibie 350 PLN
Każda kolejna godzina pracy u klienta / cena za godzinę pracy zdalnej 250 PLN / godz.

* - do ceny należy doliczyć koszt dojazdu

 

 

Kalkulator ofertowy stałych umów serwisowych:*


Rodzaj usługi (koszt na miesiąc) Opcja
5 - 20
Opcja
20 - 50
Opcja
50 - 100
Opcja
pow. 1001
Komputer użytkownika (1 szt.) 120 - 150 PLN 100 - 120 PLN 80 - 100 PLN 50 - 80 PLN
Serwer fizyczny/wirtualny (1 szt.) 300 - 600 PLN2
Sieć komputerowa (całość) 250 - 1500 PLN2
Poczta elektroniczna (1 konto) 25 - 100 PLN3
Serwer pocztowy/usługa zew. (opieka) 500 - 1000 PLN2
Wsparcie użytkownika (ilość godzin) 5 - 10 10 - 25 25 - 50 50 - 100
 
Zakres usług w abonamencie Opcja
5 - 20
Opcja
20 - 50
Opcja
50 - 100
Opcja
pow. 1001
Wsparcie telefoniczne/e-mailowe bez limitu - w cenie
Wizyta na miejscu u klienta w ramach godzin abonamentowych + dojazd4
Wsparcie zdalne w ramach godzin abonamentowych
Czas reakcji (SLA)5 maksymalnie następnego
dnia roboczego
do 12 godz. do 10 godz.
Monitoring sieci i sprzętu w ramach godzin
abonamentowych
automatyzacja
Aktualizacja systemów operacyjnych
Naprawa albo modernizacja posiadanego sprzętu w ramach godzin abonamentowych + koszt części
Doradztwo IT bez limitu - w cenie
Przygotowanie nowego sprzętu6 150 PLN / szt. w ramach godzin
abonamentowych
w cenie
 
Dodatkowe usługiOpcja
5 - 20
Opcja
20 - 50
Opcja
50 - 100
Opcja
pow. 1001
Administrowanie stroną www 500 - 1500 PLN na m-c
Dodatkowa godzina zdalna 150 PLN 100 PLN
Dodatkowa godzina pracy u klienta 150 PLN
+ koszt dojazdu
100 PLN
Nieograniczone wsparcie użytkownika +100% wart.
abonamentu
+50% wart.
abonamentu
do
negocjacji
Wsparcie weekendowe +50% wart. abonamentu +25% wart.
abonamentu
do negocjacji
Skrócony czas reakcji (SLA)7 +30% wart. abonamentu
za każde 2 godz. mniej
+20% wart. abonamentu
za każde 2 godz. mniej


1 Ceny i oferta ustalana indywidualnie z klientem.
2 Zależnie od stopnia złożoności i konfiguracji.
3 Zależnie od częstotliwości zmian na kontach i samodzielności użytkowników.
4 Dojazd w obrębie Tuszyna, Rzgowa, Pabianic oraz okolic gratis.
5 W przypadku interwencji u klienta na miejscu należy doliczyć czas dojazdu.
6 Opcja 5-20 oraz 20-50: pow. 5-10 nowych komputerów następuje podniesienie abonamentu; opcja 50-100: pow. 15 nowych komputerów następuje podniesienie abonamentu; opcja 100+: powyżej 20 nowych komputerów - negocjacje.
7 W przypadku SLA na poziomie 2 godzin: +100% wartości abonamentu.

SLA - czas reakcji to jedynie czas podjęcia działań w celach usunięcia usterki, nie zaś całkowity czas naprawy.

* Kalkulator stanowi tylko bazę do indywidualnej wyceny i nie jest wiążący.

 

W przypadku chęci otrzymania od nas dopasowanej do Państwa oczekiwań oferty prosimy skorzystać ze specjalnie do tego celu przygotowanego formularza.

 

Reakcja na zgłoszenia telefoniczne lub e-mailowe, jeśli tego nie wymaga,
odbywa się zdalnie bez konieczności przyjazdu.
W takim przypadku, usługę rozlicza się co każde rozpoczęte 30 minut
(pół roboczo-godziny)
.

 

 

Koszt dojazdu do klienta:


Dojazd do klienta na terenie Tuszyna, Rzgowa, Pabianic i okolic   wliczony w pierwszą godzinę
Dojazd do klienta na terenie województwa łódzkiego 0,8358 PLN netto
za 1 km.
Dojazd do klienta poza województwem łódzkim (cała Polska) 1,20 PLN netto
za 1 km.

 



!! Uwaga !!

 

Kalkulator nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu
art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego.
Jest to jedynie podstawa do indywidualnej wyceny.

Podane ceny są cenami
NETTO