Masz pytanie?

Technik / Serwisant IT

REKRUTACJA » Technik / Serwisant IT

Data:2021-05-10

 

 

Firma SYSlink zatrudni Technika / Serwisanta IT.

 

Poszukujemy osoby dokładnej, pełnej zaangażowania,
nastawionej przede wszystkim na skuteczne rozwiązanie problemu.

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej będzie należało:

  • praca na miejscu w serwisie stacjonarnym firmy (naprawy komputerów, odwirusowywanie, odzyskiwanie danych, modernizacja sprzętu itp.);
  • telefoniczne i mailowe przyjmowanie zgłoszeń technicznych od klientów oraz ich obsluga w systemie ticketowym;
  • identyfikacja i rozwiązywanie typowych przypadłości użytkowników (helpdesk) - outsourcing IT;
  • wsparcie administratorów IT podczas wdrożeń - sporadyczne wyjazdy do klienta;

 

Oferujemy:

  • elastyczną formę współpracy (umowa zlecenie, kontrakt b2b);
  • ciekawą pracę z interesującymi ludźmi;
  • rozwój w strukturach firmy;
  • szacunek i kulturę;
  • wsparcie specjalistów z większą wiedzą i doświadczeniem w przypadku problemów z realizacją zadań (nie zostawiamy nikogo samego na polu walki);
  • możliwość znaczącego poszerzenia swojej wiedzy w zakresie IT i nie tylko;
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop z internetem mobilnym);
  • stawkę godzinową (20-40 pln netto, w zależności od wiedzy i zaangażowania więcej) albo wynagrodzenie ryczałtowe;
  • nienormowany czas pracy;

 

Wymagamy:

  • wiedzy w obszarze informatyki na poziomie technika/serwisanta IT;
  • dobrej znajomości języka angielskiego (na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznych oraz korzystanie z zasobów internetu);
  • zaangażowania, kreatywności i samodzielności w działaniu,
  • doskonałych zdolności komunikacyjnych i miłej aparycji,
  • umiejętności współpracy w zespole i dzielenia się wiedzą,
  • prawa jazdy kat. B,
  • swobodnej dyspozycyjności (wszystko z umiarem);

 

 

Zależy nam na długotrwałej współpracy.

 

 

 

CV bez listu motywacyjnego prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@syslink.pl